ا

  • ارشد طالشمکاییل، محمد برنامه پاسخ به مداخله از نوع سوم یادگیری اجتماعی هیجانی بر مشکلات رفتاری، ناگویی خلقی، پیوند مدرسه و تنظیم هیجانی: رویکردی سنتزپژوهانه [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 229-261]

  • اسمعیلی انور، شرمین اثربخشی بسته آموزشی تقویت غلبه طرفی بر کارکردهای اجرایی و ادراک دیداری کودکان با اختلال یادگیری خاص [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 43-75]

ب

  • بدری گرگری، رحیم برنامه پاسخ به مداخله از نوع سوم یادگیری اجتماعی هیجانی بر مشکلات رفتاری، ناگویی خلقی، پیوند مدرسه و تنظیم هیجانی: رویکردی سنتزپژوهانه [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 229-261]

  • بهجتی اردکانی، فاطمه اثربخشی بازی‌درمانی شناختی- رفتاری بر اضطراب اجتماعی و خودپنداشت تحصیلی دانش‌آموزان دارای لکنت زبان [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 121-147]

ث

  • ثابت، مهرداد اثربخشی بسته آموزشی تقویت غلبه طرفی بر کارکردهای اجرایی و ادراک دیداری کودکان با اختلال یادگیری خاص [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 43-75]

ج

  • جعفری مرادلو، مهدی 1. طراحی و اعتباریابی الگوی بهبود نقص توجه و بیش‌فعالی در دانش‌آموزان دوره ابتدایی [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 77-120]

ح

  • حیدری رضی آباد، نادر 1. طراحی و اعتباریابی الگوی بهبود نقص توجه و بیش‌فعالی در دانش‌آموزان دوره ابتدایی [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 77-120]

  • حسن زاده، سعید مرور نظام‌مند برنامه‌ی آموزش والدین هانن بر مهارت‌های ارتباطی، تعاملی و زبانی کودکان با اختلال طیف اتیسم [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 1-41]

خ

  • خسروجاوید، مهناز تأثیر روان‌درمانی پویشی فشرده کوتاه‌مدت دوانلویی بر کیفیت روابط موضوعی و مکانیسم‌های دفاعی در نوجوانان با اختلال اضطراب جدایی [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 149-178]

ر

  • رضایی شریف،، علی 1. طراحی و اعتباریابی الگوی بهبود نقص توجه و بیش‌فعالی در دانش‌آموزان دوره ابتدایی [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 77-120]

  • رفیعی‌پور، امین اثربخشی بسته آموزشی تقویت غلبه طرفی بر کارکردهای اجرایی و ادراک دیداری کودکان با اختلال یادگیری خاص [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 43-75]

ش

  • شیخ الاسلامی، علی 1. طراحی و اعتباریابی الگوی بهبود نقص توجه و بیش‌فعالی در دانش‌آموزان دوره ابتدایی [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 77-120]

  • شیروی، الهه اثربخشی بازی‌درمانی شناختی- رفتاری بر اضطراب اجتماعی و خودپنداشت تحصیلی دانش‌آموزان دارای لکنت زبان [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 121-147]

  • شکوهی یکتا، محسن مرور نظام‌مند برنامه‌ی آموزش والدین هانن بر مهارت‌های ارتباطی، تعاملی و زبانی کودکان با اختلال طیف اتیسم [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 1-41]

ع

  • عبدالمحمدی، کریم مقایسه انزوای اجتماعی و بهزیستی روانی در دانش‌آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری خاص و عادی [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 179-200]

  • عزآبادی، زهرا اثربخشی بازی‌درمانی شناختی- رفتاری بر اضطراب اجتماعی و خودپنداشت تحصیلی دانش‌آموزان دارای لکنت زبان [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 121-147]

  • علیمحمدی، عسگر مقایسه انزوای اجتماعی و بهزیستی روانی در دانش‌آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری خاص و عادی [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 179-200]

  • عمادی، سیده زهرا اثربخشی طرح‌واره درمانی گروهی بر تنظیم شناختی و رفتاری هیجان در مادران دارای فرزند با اختلال یادگیری [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 201-227]

غ

  • غدیری، فرهاد مقایسه انزوای اجتماعی و بهزیستی روانی در دانش‌آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری خاص و عادی [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 179-200]

ف

  • فرجی، امین تأثیر مداخله روانشناسی مثبت بر خودکارآمدی، تاب‌آوری و امید به زندگی مادران کودکان با ناتوانی هوشی [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 263-291]

ق

  • قاسم زاده، سوگند مرور نظام‌مند برنامه‌ی آموزش والدین هانن بر مهارت‌های ارتباطی، تعاملی و زبانی کودکان با اختلال طیف اتیسم [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 1-41]

  • قدرتی میرکوهی، مهدی تأثیر مداخله روانشناسی مثبت بر خودکارآمدی، تاب‌آوری و امید به زندگی مادران کودکان با ناتوانی هوشی [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 263-291]

  • قربان جهرمی، رضا اثربخشی بسته آموزشی تقویت غلبه طرفی بر کارکردهای اجرایی و ادراک دیداری کودکان با اختلال یادگیری خاص [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 43-75]

ک

  • کافی ماسوله، سید موسی تأثیر روان‌درمانی پویشی فشرده کوتاه‌مدت دوانلویی بر کیفیت روابط موضوعی و مکانیسم‌های دفاعی در نوجوانان با اختلال اضطراب جدایی [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 149-178]

م

  • محمدی بلبان آباد، الهام تأثیر مداخله روانشناسی مثبت بر خودکارآمدی، تاب‌آوری و امید به زندگی مادران کودکان با ناتوانی هوشی [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 263-291]

  • محمدزاده، عادل مرور نظام‌مند برنامه‌ی آموزش والدین هانن بر مهارت‌های ارتباطی، تعاملی و زبانی کودکان با اختلال طیف اتیسم [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 1-41]

  • ملک زاده، لیدا اثربخشی طرح‌واره درمانی گروهی بر تنظیم شناختی و رفتاری هیجان در مادران دارای فرزند با اختلال یادگیری [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 201-227]

ن

  • ناصری، احمد تأثیر روان‌درمانی پویشی فشرده کوتاه‌مدت دوانلویی بر کیفیت روابط موضوعی و مکانیسم‌های دفاعی در نوجوانان با اختلال اضطراب جدایی [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 149-178]

  • نعمتی، شهروز برنامه پاسخ به مداخله از نوع سوم یادگیری اجتماعی هیجانی بر مشکلات رفتاری، ناگویی خلقی، پیوند مدرسه و تنظیم هیجانی: رویکردی سنتزپژوهانه [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 229-261]

  • نقش، زهرا اثربخشی طرح‌واره درمانی گروهی بر تنظیم شناختی و رفتاری هیجان در مادران دارای فرزند با اختلال یادگیری [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 201-227]

  • نوروزی همایون، محمدرضا 1. طراحی و اعتباریابی الگوی بهبود نقص توجه و بیش‌فعالی در دانش‌آموزان دوره ابتدایی [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 77-120]

login